Studie en Reis door Indonesië en Zuid-Oost Azië - Reisverslagen van Xander Somers - WaarBenJij.nu Studie en Reis door Indonesië en Zuid-Oost Azië - Reisverslagen van Xander Somers - WaarBenJij.nu
Studie en Reis door Indonesië en Zuid-Oost Azië

Voor mijn studie doe ik een buitenlandminor aan de Universitas Indonesia in Depok City bij Jakarta. Ondertussen probeer ik zoveel mogelijk te reizen. Ik heb al veel landen in Azië en andere werelddelen gezien, omdat ik nu voor lange tijd op reis ben houd ik een reisblog bij om later terug te kunnen lezen en voor mensen die geïnteresseerd zijn in mijn avontuur.

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2017

Chapter 3, Sumatra, Bandung, Pulau Seribu en meer

17 Februari 2017

Tweede collegeweek en reis Jakarta en Bogor

09 Februari 2017

Aankomst in Depok City & 1e week
Xander

Actief sinds 09 Feb. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1823

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 10 Augustus 2017

Studie en Reis door Indonesië en Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: